Door op "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons cookiebeleid voor meer informatie.
Om het nut van ventileren in huis onder bewoners te promoten, vroeg woningbouwvereniging Volksbelang om deze boodschap in een minuut uit te leggen. Informatie simpel en snel overbrengen dus; de perfecte basis voor een animatie.
Toelichting
Omdat Volksbelang nog niet over een uitgebreide huisstijl beschikte, gaf dit ons juist de ruimte om iets unieks neer te zetten wat tegelijkertijd bij de identiteit van de organisatie past. Het gebruik van grote vormen en hier en daar een kader geeft de animatie rust en ruimte. De kleuren uit de bestaande huisstijl van Volksbelang zijn gebruikt om de video een fris voorkomen te geven en belangrijke onderdelen in bepaalde scenes te kunnen highlighten. Vervolgens is gekozen voor een soepele animatiestijl, waarbij de ene scene als het ware 'overloopt' in de andere. Smooth, simpel te begrijpen en natuurlijk lekker luchtig.